Doplnění energie a regenerace po výkonu

20.11.2017
Dobrý den, chtěla bych se vás zeptat na doplňky výživy a stravu po tréninku nebo utkání. Mému synovi je 17 let a hraje závodně hokej. Tréninky nebo utkání má většinou odpoledne nebo večer po škole. Často si stěžuje na to, že je unavený a chybí mu energie. Děkuji za odpověď.
Pavla Hejdová

Dobrý den,

do 30 minut po skončení tréninku nebo utkání je velmi důležité zvolit regeneraci jako hlavní prioritu. Proces regenerace je období, kdy získáváte výsledky z tvrdě odvedené práce v tréninkové jednotce a kdy se tělo připravuje na další zátěž. Už ve chvíli, kdy ukončíte trénink nebo utkání je tělo připraveno započít proces regenerace a vy mu musíte zajistit potřebnou kvalitní výživu. Ta zahrnuje sacharidy kvůli doplnění vyčerpáných zásob glykogenu, bílkoviny k obnově a tvorbě nové svalové hmoty. 

I. Do 30 min po ukončení zátěže bych Vám doporučil Sacharidový nápoj - VOLCHEM PROMEAL WORKOUT - 100g rozmíchat ve vodě. Ideální pokud si balení a šejkr syn uloží v kabině, aby mohl po ukončení tréninku nebo utkání požít tento sacharidový nápoj.

II. 60 - 120 minut po skončení tréninku (většinou večeře) normální jídlo s vyváženým množstvím sacharidů, bílkovin a tuků. Zeleninový salát, přílohy (těstoviny, rýže, brambory, celozrné pečivo), maso, luštěniny, sojové produkty, polévky aj. 

II. Jako 2.večeři před spaním Proteinový nápoj - VOLCHEM MIRABOL WHEY PROTEIN 80 - 50g rozmíchat ve vodě. 

 

S pozdravem Váš VOLCHEM tým.

 


 

Potřebujete poradit?

721 369 234
Jsme online od pondělí do soboty od 9 do 19 hodin
Přidat dotaz do poradny
*
*
*