Strava před výkonem

14.11.2017 Dotaz na produkt : Promeal Energy Bar z kategorie : Tyčinky a Gely
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co a jak mám jíst a pít před vytrvalostním sportovním výkonem (trénink, závod) trvajícím přibližně 60 až 90min. Děkuji za odpověď, David
David Steiner

Vážený zákazníku,

Nápoje před výkonem: trénink či závod začínejte dostatečně zavodněn. Doporučuje se vypít nejméně 0,5 litru nápojů vodu, džus, čaj do dvou hodin před výkonem, budete tak mít dostatek času vyloučit přebytečné tekutiny, protože ledviny potřebují na zpracování těch nadbytečných 60 - 90 minut. Vypijte 0,15 - 0,2l iontového nápoje VOLCHEM ISODRINK 5 -10 minut před tréninkem nebo závodem. Nejjednodušší kontrola toho, jestli jste správně hydratovaní, je sledování barvy moči. Světle žluté zbarvení znamená dostatečnou hydrataci. Pokud je barva vaší moči tmavší, blížící se spíše barvě jablečnéno džusu, je to znak nedostatečné hydratace před výkonem. V takovém případě je třeba tekutiny doplnit.

Strava před výkonem: 2 - 4 hodiny před výkonem si dejte jídlo na sacharidové bázi, nízkotučné bez vlákniny (ne luštěniny) s nižším zastoupením bílkovin (menší porce libového masa, cotage sýr aj.). Potraviny na bázi sacharidů: chléb, celozrnné pečivo, těstoviny, rýže, obiloviny (cereálie, vločky aj), slazené mléčné nízkotučné výrobky jako jsou ochucené jogurty a mléka, ovoce. 30 - 60 minut před výkonem požijte 1 ks energetické tyčiny - VOLCHEM PROMEAL ENERGY CRUNCH BAR nebo VOLCHEM PROMEAL ENERGY BAR. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, VOLCHEM tým.

Potřebujete poradit?

721 369 234
Jsme online od pondělí do soboty od 9 do 19 hodin
Přidat dotaz do poradny
*
*
*